Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Vanlig vardag igen...

En del av alla vackra blommor jag fått!Nu är det snart slut på allt kalasande.
Det är bara SysterYsters 50-årsdag som är i antågande.
Nästa vecka är det dags!
<3>
Det som väntar nu är att skaffa kartonger och plastsäckar.
Rensa ur allt som ska kasseras.
Garderober och skåp som är fulla med sånt jag aldrig använder.
Allt detta går bort!
<3>
Packa kartonger med allt sånt som jag kan avvara,
bara lämna kvar sånt som jag regelbundet använder.
Blir svettig av bara tanken...
<3>
Kolla med Sandvikenhus om jag får möjlighet att se lägenheten
innan jag flyttar in.
Både för att stilla nyfikenheten och för planering.
<3>
Sist men inte minst - ordna med flytthjälp.
Inte bara själva flyttdagen utan även hjälp med utrensning!
Tomas har deklarerat att han är bortrest när jag flyttar.
Det har ställt allt på huvudet - dessutom är min flyttdag en tisdag!
Hur bra är det när man ska leja hjälp?
<3>
Det löser sig sa kärringen som sket i vasken!
<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar