Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

Då är jag igång...

Jag har börjat på vattengympa!
Jättekul, men oj va jobbigt.
Hur har jag det med koordinationen egentligen?
Hahaha - höger ben, vänster arm så byter vi!
Hahaha - i helvete heller - jag passar inte ihop...
<3>
Det var jätteskönt efteråt, avslappnad och lugn.
Jag satt en bra stund och varvade ner.
Det behövdes verkligen.
<3>
Idag känner jag att jag jobbade hårt igår.
Jag har ont i ryggen och lite träningsvärk, främst i överarmarna.
Men mest av allt har jag haft en djävulsk huvudvärk idag.
Blixtrande milt sagt.
Jag har mått illa och fick inte behålla maten.
Nu är det på väg att lätta och det känns underbart.
<3>
Jag skulle ha varit med Ulla och Janne till Gävle ikväll.
Jag skulle ha ätit gott på Matildas var det meningen.
Men tyvärr får dom ha födelsedagsmiddag för Ulla utan mig.
<3>
Trots allt ser jag fram emot nästa gympingpass.
Så småningom ska väl koordinationen rätta till sig
och när jag väl har fått upp flåset så blir det jättebra!
<3>

1 kommentar:

  1. va duktig du är =)
    Hoppas att du mår bättre
    Har flyttat min blogg så den nya adressen är
    http://mullegull.blogspot.com

    SvaraRadera