Summa sidvisningar

torsdag 27 januari 2011

Ditten o datten...

Har tillbringat dagen hos kollegorna i Gävle.
Utbildning i vårt uppdaterade kandidatsystem.
Har jag blivit nå klokare?
Nee...
Vad är det jag ska lära Annica och Robert?
Ja säg det...
Har lite anteckningar, men...
<3>
Har fått klart med tid för flytten.
Får hämta nyckeln fredag 11e och har fått hisstid på lördag morgon.
Då är det dags att packa bil och bubba möbler och kartonger.
Det är tur jag har bra hjälp!
Men oj va mycket som ska göras!
Behöver rensa ur garderober och skåp.
Allt som inte används ska bort!!
Måste få ända ur vagnen och börja nångång!
<3>
Tack och lov får jag ett par extradagar för städning.
Det känns förbaskat bra.
Trodde ett tag att nästa hyresgäst skulle flytta in direkt när jag kommit ur.
Har fått veta att hon inte har tillträde förrän 1 mars
och det ger mig lite andrum.
<3>
Nu ska jag käka lite sen ska jag ge mig i kast med att sätta ihop
min nya IKEA pall Bekväm så jag har nåt att klättra och kliva på när jag ska packa och städa.
Jag ska be en liten bön om att inte tappa tålamod eller humöret,
jag har ju en tendens till det.
Tomas har haft en bra läromästare...
<3>

1 kommentar:

  1. världens bästa klätterhjälp, kan inte vara utan...

    SvaraRadera