Summa sidvisningar

lördag 1 januari 2011

Nedräkning...

Snart är det dags för nytt nyårsfirande - bara 12 dagar kvar! Men en sak i taget... Gårdagen blev riktigt trevlig. Restaurang Floberg-Johansson bjöd på en imponerande 4-rättersmeny. Soffan och DVD-spelet På spåret. Jättekul spel. Tyvärr avbröt vi när Janne och jag ledde ligan. Det var dags för JVM i hockey! På nyårsafton!!! Det blev godnatt för mig - tog mitt pick och pack och gick hem. Vid tolvslaget var det rena krigsinfernot här. Det sköts smällare och raketer för full maskin. Det knallade t o m på loftgången. Min stackars lilla Kattfröken höll på att "smälla av". Hon gömde sig under min säng, där låg hon och pep och skakade. Det tog en bra stund innan hon vågade sig fram. Jag fick t o m hålla henne tills hon slutade darra. Lilla stumpan. Här på resväskan är hon trygg!!!

Idag är det slappdag. Klockan är eftermiddag och jag befinner mig fortfarande i pyjamas. TV och ingenting står på agendan!

1 kommentar:

  1. Visst är det tokskönt att bara vara å dessutom få vara det i pyjamas?
    Själv är jag lite febrig och störtförkyld, men med honungsvatten, raggsockor och halstabletter hoppas jag att det ger sig...

    KRAM och god fortsättning!

    SvaraRadera