Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Mot bättre leverne...

Nu har jag börjat...
Det är dag 2 på min väg mot en lättare Nettan.
Mitt mål är inte att bli smal. Det kommer jag aldrig att bli.
Mitt mål är:
  • bli smärtfri i knät
  • förbättra blodtryck
  • bli mera rörlig
  • kunna dansa
  • sluta svettas

Resten är bonus...

För att nå dit behöver jag sluta impulshandla.

Jag behöver göra veckoplaneringar för matsedel och inköp.

Jag har bestämt att inta mina måltider vid köksbordet.

Det är slut på att äta framför TVn.

Jag behöver också röra på mig mera.

Omväg till och från jobbet till att börja med.

Små steg är också steg...

1 kommentar:

  1. God fortsättning på något bra! Tar nog efter Dig! Kram påre Adjunkten!
    Pastor Jansson, inga bestämda åsikter om en del saker, enormt bestämd när det gäller andra delar!

    SvaraRadera