Summa sidvisningar

fredag 7 februari 2020

Trött och tungt...



Jag har sovit dåligt och drömt obehagligt hela natten. Det kändes skönt att vakna tidigt och slippa ifrån eländet.

Gårdagens olyckshändelse på Jimmies arbetsplats i Garpenbergsgruvan är förmodligen orsak till mardrömmen. Jobbigt som fan innan han hörde av sig och sa att allt var okej, Då släppte det ordentligt och jag satt här och tokgrinade en bra stund. 

I tisdags var jag iväg till Gävle sjukhus, Ögonmottagningen. Jag gick igenom besiktningen utan anmärkningar. Allt var bra och inga nya glasögon behövs. Det tackar både jag och plånboken för.

Jimmie körde mig fram och tillbaka och när vi kom tillbaka till Sandviken så stannade vi till på Sandfiken för kaffe, te och lite tilltugg. Hann med en titta-in på W4U också, där var det precis som vanligt.

Idag är det bara förkylningen som är på gång, nyser och är täppt i näsan. Men värst är huvudvärken som inte vill släppa. 

Jag ska försöka göra nåt att äta till kvällen. Om jag orkar, annars blir det en Thai-cube igen...

Lev väl!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar