Summa sidvisningar

onsdag 3 april 2019

Längtar...


Jag längtar på att få öppna Café Balkong-säsongen så att min lilla etta kan förvandlas till en tvåa igen. Lite mindre instängd så att säga. Årets säsong blir kanske inte lika fridfull som tidigare år med tanke på att det byggs för fullt här utanför. Dammigt, skitigt och bullrigt kommer det säkert att bli.


Jag hade tänkt köpa ytterligare ett insynsskydd men tyvärr finns det inga kvar på Rusta. Det får väl gå.


Men skitsamma, huvudsaken jag kan vara ute på mitt Paradis. Jag och KattFröken.

Det blev en bra helg som avslutades med 50-årsfirande i Lövbacken. Mycket god mat, smörgåstårta, sallader och småplock. Tack för trevlig fest Helen och Tomas.


Det var jätteroligt att träffa alla som jag inte träffar alltför ofta. Några nya ansikten också. Och så Olle förstås.


Han höll låda och underhöll alla. Ollebollebus säger mamma Jane. Och det stämmer.

Syster och jag avslutade söndagen med en kort sittning på Kanalkiosken. Det dröjer nog inte så länge innan deras veranda kan öppna.


Det ser vi fram emot!

Lev väl!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar