Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2019

Ingenting...



Om jag var effektiv igår så är det raka motsatsen idag. Jag sov länge, ända till strax efter elva. Vaknade av att det skrapade och väsnades utanför ytterdörren, var tvungen att gå upp och kolla vad det var. Det var min trevliga granne, Alex, som skottade bort snön åt mig. Så snällt! Eftersom jag var på benen fixade jag morgonfikat (eller middagsfikat), en kopp kaffe och ett par croissanter med ost.

Sen körde jag igång en tvätt och hängde den. Men sen då... Ingenting!!! Jag har bara ätit lite lätt, värmt rester från igår kväll.  Sen har jag bara legat i soffan och halvsovit. Tittat på TV och Netflix med ett öga, sovtittat som Bosse kallade det.

Jag har fortfarande ont i nacken och ner i ryggen, smörjer med liniment emellanåt. Sjal på så jag håller värmen. Men det är väl inget att bry sig om, jag har ju ont överallt nuförtiden. Lite småjobbigt är det allt, men jag försöker inte lägga så stor vikt vid det. Koncentrerar mig på knäna, det räcker!

Nu är det mörkt igen och jag har ingen aning om det snöar eller inte. Fortsätter häcka i soffan, kolla efter nåt att se på TVn eller datorn/plattan. Letar efter nya engelska krimserier, men jag har ju sett dom flesta.

Unforgotten Säsong 3 har startat på SVT och SVTPlay, men det släpps ju bara ett avsnitt i veckan. Det är en jättebra serie och jag har Nyligen sett på Säsong 1 och 2.

Jag får fortsätta leta. Är det nån som har tips på nåt???

Dags att fixa nåt att äta, nåt lätt, börjar bli lite hungrig. Tror att varma mackor och en pilsner skulle sitta fint. Kanske...

Lev väl!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar