Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Just inget särskilt...

23.20
Snart dags för bingen.
***
Ska lägga mig och läsa lite.
Hoppas jag kommer lite längre än några rader i boken.
***
Försökte med ett par rader till i morse.
Men inte då.
Känns som om jag fastnat.
***
"Anders Schyman lutade sig framåt och sa något han också,
hans ögonlock var svullna.
- Låt mig vara, sa hon alldeles för högt för alla tittade på
henne, hon rafsade ihop sina saker i bagen utom det lilla
anteckningsblocket på golvet för det behövde hon ändå inte,
det var bara anteckningarna från det där idiotiska jobbet på IKEA
och sedan gick hon mot dörren, utgången, flyktvägen.
- Annika.... sa Jimmy Halenius och försökte ställa sig i vägen för henne."
***
Dom där raderna har jag läst flera gånger.
Ikväll måste jag komma vidare...
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar