Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Tiden går...

Tänk va tiden går...
Det är snart 10 år sen jag flyttade "hemifrån"!
Ibland känns det som nyss,
men för det mesta känns det som ännu längre sen.
***
Det är faktiskt inte mycket jag saknar från den tiden.
Självklart har jag en massa bra minnen.
Roliga minnen också.
Jag hade det bra i många år.
Det var de sista åren som bara var nån slags utfyllnad.
En lång transportsträcka till det oundvikliga.
***
Nu är jag en trygg, fri och oberoende kvinna som trivs med livet!
Jag har ett bra jobb.
En suverän lägenhet som är helt underbar.
Jag gör som jag vill, när jag vill och OM jag vill!
***
Jag har min kära familj som jag älskar över allt annat.
Och såklart min lilla Kattfröken.
***
Till första advent är det 10 år sen.
Då är det dags att fira.
Det ska jag göra med ett gäng härliga kvinnor!
***
I LOVE MY LIFE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar