Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

Stök...

Stök i mitt kök.
***
Fönstertvätt (på insidan).
Hängt upp svårstruken gardin.
Ställt fram en adventsljusstake.
Så här fint blev det.
***
Härlig lördag.
Melodikryss med vännerna på nätet.
Snabbvända på stan.
Vinterstudion, äntligen.
Besök av UllaCarin som har en nystartad blogg.
***
Kört en maskin tvätt och hängt upp.
Köksfläkten är rengjord.
Gjort gott käk och ätit, två matlådor blev det.
En portion kvar till imorgon lunch.
Dessert lite senare ikväll.
Eller i morgon kanske.
***
Har sorterat och rensat ur mina FB-album.
Det tog sin tid på min urslöa dator.
Inte riktigt klar än, fortsätter nån annan dag.
***
Tre överblivna äggvitor har blivit maränger.
Gräddas just nu.
Imorgon ska jag nog göra lite småkakor.
***
Nu har jag stökat färdigt för idag.
Jag sitter nu i soffan med en kall öl.
Kattfröken ligger på kudden bredvid och kikar med ett öga.
Vi väntar på Så mycket bättre.
Vi har det bra Kattfröken och jag!
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar