Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2011

Ny weekendtripp...

Det blir en tripp till Sundsvall över helgen.
Jag tar tåget på lördag förmiddag.
En bra bok och Mp3-spelaren i öronen.
Kanhända blir det Melodikrysslösning på tåget.
Jag älskar att åka tåg.
***
Slutmålet är anrika Hotell Knaust med den berömda trappan!
Här ska jag tillbringa natten.
Ja inte i trappan då förstås...
Ett vanligt enkelrum är bokat,
och jag längtar verkligen efter hotellfrukosten.
***
Jag har en date med Ylva på senare på lördagen.
Det ska bli jättetrevligt!
***
Ett besök på Bishop´s Arms blir det.

Ett par öl och lite god mat!

***

Söndag middag tar jag tåget hem igen.

***

Sen ska jag väl vara redo för nya tag på jobbet!

***

PS

Jag har sökt jobb på Arbetsförmedlingen idag.

Jag måste ligga steget före Ifall det inte blir nåt avtal med JOB-UGA.

Suck...

***

***

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar