Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2009

Nu har jag bokat ny Cinderellakryssning. Den här gången ska jag banne mig iväg, ska inte låta nåt hindra mig! Jag har bokat Lyxhytt och trerättermiddag och frukost i FoodGarden, nu ska jag verkligen rå om mig själv och njuta. Sen får vi se vad resten ger...

Det gick ju fantastiskt bra i Vem vet mest?. Jag blev överraskad att jag faktiskt var så nära finalplats. Syster har påpekat det, men jag fattade det aldrig. Det var så mycket fokus på allt annat som hände där i studion. Det går nog bättre nästa gång. Förresten, idag var Stefan Holm med som tävlande i programmet, han gick inte heller till final. Man är i gott sällskap!!!

Nu har äntligen fått ordning på jobbet, både kontoren och grupprummen. Gardiner och vägglampor är på plats, och värmeljus lite här och där. Jag har fullt sjå att tända överallt. Grabbarna har roligt åt mitt eldande! Mitt kontor är riktigt trevligt. Jag har boat in mig riktigt, tagit med mig lite saker hemifrån till och med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar