Summa sidvisningar

måndag 9 november 2009

Effektivitet...

Vilken dag idag...! Jag har varit väldigt effektiv i dag, träffat 2 grupper, bokat coachingsamtal för den här veckan och nästa, haft 3 coachingsamtal, 1 besök, ringt och bokat ett kartläggningssamtal till fredag. Jag har svarat på en massa mail och mailat en massa själv. Inventerat gardinbehov, pratat med Andrea på telefon ett antal gånger. Tagit fram material till planeringsdagen i Gävle imorgon. Och ändå haft lunch, haft fikapaus både på för- och eftermiddan.
Nu ska jag äta lite rester sen igår och sätta mig tillrätta framför TVn. Det är "min" vecka på Vem vet mest. På torsdag ska jag visa min nuna för svenska folket. Och inte skäms jag heller. Jag har till och med anmält mig till en revansch. Det blir inspelning i Göteborg i januari, om jag kommer med vill säga. Det var väl fan om jag inte ska veta bäst!!! Sen är det ju det här med Rickard Olsson han är ett riktigt charmtroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar