Summa sidvisningar

lördag 28 november 2009

Miranda, en Cosmopolitan Babe, ska ut på äventyr!!!

Japp det blir äventyr på Cinderella!!!
Jag åker redan i morgon. Anne inspirerade mig när hon berättade att hon gjort en dubbel. Okidoki tänkte jag, letade efter sistaminuten. Å se på fan, det fanns det. Det stod "Nettan kom och åk" så då bokade jag. Billigt!!! Så när jag kommer tillbaka till Stockholm på måndag em så går jag av och checkar in den ordinarie resan och gör en repris. Det ska bli så härligt!
Nu är det förberedelser som gäller. Ska in på bolaget och köpa lite matsäck. Ifall man blir "hungrig" på bussen.
Igår blev det ett besök på Mulligans en stund. Samantha och Miranda, Sex and the city-sällskapet modell Ä, var ut och sippade på ett par Cosmopolitan. Öl blev det ju också förstås. Riktigt trevligt! Det är lite för långt mellan gångerna, vi måste ta tag i det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar