Summa sidvisningar

söndag 22 november 2009

En skön helg tillända...

Jag har upptäckt Tradera! Vilken sajt... Har inhandlat ett par grejer till köket, en smörbytta Tupperware som jag har saknat länge och en jättefin kaffeburk från LaPoterie. Nu ska jag rensa här hemma och lägga ut till försäljning. En massa kläder som jag inte kan ha, och när jag sen kommer i dom vill jag i alla fall köpa nytt. Har köksskåpen fulla av prylar som bara samlar damm. Varför ska jag ha sånt kvar?
Det börjar bli läge för sängläge. Har varit vaken i mer än 16 timmar vid det här laget. Sängen ropar på mig!
Det är konstigt, i veckorna är jag uppe och skrotar till långt över midnatt nästan varenda kväll. Så fort det blir helg så somnar jag före tio i regel, oftast i soffan först. Sen vaknar jag i ottan och somnar inte om! Kan nån förklara...?
Jag har haft en skön och avkopplande helg som nu snart är över. Nästa helg blir långhelg eftersom jag är ledig den 30e och 1a. Det är ju Cinderella som väntar på mig.
Nu ska jag göra mig en kopp grönt te så jag somnar skönt. Jag ska till och med stänga av TVn ikväll, jag kommer förmodligen att somna ändå.
God Natt och Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar