Summa sidvisningar

fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys...

Vad gör man när man sover över rejält? Förutom att bli smått desperat... Det är en jobbig känsla. Det hände mig i morse! Jag vaknade halv 9, alldeles groggy... Jag kom ju hem sent i går kväll, trött efter mycket väntande och resande. Vänta på buss vid Värtahamnen, vänta på tåg på Centralen och sen vänta på buss i Gävle. Jag hade full upp att hålla mig vaken på tåget och bussen från Gävle. Väl hemma slocknade jag i soffan direkt och vaknade ledbruten 1.15. Av med kläder och bums i säng. Har ingen aning om jag ställde klockan eller inte. Dagen blev i alla fall riktigt bra. The grabbs and I tog en lunch på nya Napoleon. Ny inredning och fräscht, riktigt trevligt. Vi skulle gå upp i nya lokalen och planera lite, men se det blev inget av. Städfirman var där och bonade golven så vi får inte gå in förrän tidigast måndag. Shit happens! Tillbaka till baracken och försökte styra upp det hela ändå! Hjälpligt! Tror att jag har koll. Åtminstone lite grann. Flytt blir det i alla fall nästa vecka! Basta... Nu sitter jag här i soffan och fredagsmyset känns en bit borta, kl är strax efter 21 och jag är snudd på halvdöd. Jag har plågat i mig en Jäger och Redbull. Nåt mer blir det inte ikväll, kryper snart i säng och somnar väl till nån bra film. Blir lite full i skratt åt mig själv när jag sitter här och kollar om det är nåt bra på TV, som om det spelar nån roll vad jag somnar till... hahaha... Imorgon är en annan dag... förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar