Summa sidvisningar

tisdag 6 oktober 2009

Flyttbestyr

Mitt uppe i flytt på jobbet. Ingen ordning nånstans. Vi ska hämta nya kontorsmöbler hos en leverantör som har noll koll. Vi får väl se om det blir nån ordning imorgon. Det visar sig...
Nu sitter jag och försöker få ordning på tv-kanalerna. Vi har fått en ny tv-leverantör, Comhem, och idag har man switchat. Ska försöka klara detta på egen hand, annars får jag väl konsultera Tomas som vanligt.
Igår anmälde jag mig till en revanschomgång i "Vem vet mest?". Mitt första program sänds ju 12 november och jag väntar med spänning det. Den här gången är inspelningsplatsen SVT i Göteborg. Kan bli roligt med en liten utflykt, SVT står ju för resa och husrum.
Är lite småhungrig nu och ska inventera i kylskåpet och gå loss i köket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar