Summa sidvisningar

torsdag 8 oktober 2009

Uppe med tuppen

Trött och lite ledbruten sitter jag här. Jag undrar hur jag ska orka den här dagen. Det är ju i kväll jag ska träffa några av mina gamla arbetskamrater. Vi ska käka lite, svinga en bägare men främst ska vi skvallra lite! Flytten igår gick jättebra! Vi klarade att köra allt från gamla stället! Vi och vi förresten, jag flyttade ingenting, jag bara packade och packade upp. Mitt knä satte stopp för allt bärande, jag klarade knappt gå upp för trappan med min datorportfölj och ett tidningsställ. Jag blir så jävla trött på att inte kunna... Ett stort tack till Tobbe, Robban och Helén som hjälpte oss att flytta. Utan dom hade det inte gått så smidigt. Nu återstår att möblera med befintliga möbler, räkna fram vad vi behöver skaffa. Och så jobba lite mellan varven förstås. Undrar så smått om jag orkar Gävle ikväll...? Det visar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar