Summa sidvisningar

tisdag 29 september 2009

KryssningsNettan

Ja så var det dags att packa resväskan igen då. Har knappt hunnit packa upp än... Det blev lite handtvätt idag, eftersom tvättstugan som vanligt var fullt upptagen. Jag ska stryka litegranna om en stund. Måste komma ihåg att packa ner mitt lilla resestrykjärn ifall att... Jag jobbar till halv 2 imorgon, sen kör kollega Robert mig till bussen som ska ta mig till tåget. Idag har jag gått igenom och förberett material som jag ska ta med och presentera på coachingkonferensen. Jag hoppas att jag får ta del av nytt material som jag kan ta hem och jobba med. Ser framemot att träffa några av mina kollegor ute i landet och höra lite hur dom har det på sina arbetsplatser. Hittills har mina månader på min nya arbetsplats varit jättebra. Jag har aldrig tidigare känt mig så uppskattad på jobbet. Inte bara från mina deltagare, utan också från chefer och ledning. Här litar man på min erfarenhet och kunskap. Man frågar efter vad jag anser! Gissa om det känns uppmuntrande. Det är skitkul att jobba under dom förutsättningarna. Mina nya kollegor, grabbarna som jag kallar dom, är jättebra. Vi kommer att bli ett riktigt järngäng. Chefen från Gävle kom idag och lämnade nycklar till våra nya lokaler. Vi var och inspekterade och det kommer att bli jävligt bra. På fredag ska grabbarna och jag åka över och planera lite. Jag har fått uppgift att inventera möblerna och göra en lista på vad vi behöver. Sen åker vi till IKEA och handlar... Nu känner jag att det är dags att äta nåt. Får bli nåt lätt, känner inte för nån matlagning. Tror nästan det kan bli ett par varma mackor. Det var längesen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar