Summa sidvisningar

lördag 25 maj 2019

Känn känslan...



Känn känslan och håll den kvar! Så brukar jag säga när jag mår bra och vägen verkar till synes rak.

Känslan jag har nu vill jag helst slippa. Tung, nedslagen, ensam och övergiven. Det är ungefär så som jag känner idag, En sån där riktig "tyck-synd-om-mig-känsla" med en tjock och stickig offerkofta, som jag fullständigt avskyr!

Det är konstigt egentligen att jag känner mig ensam och övergiven. Jag är ju varken det ena eller det andra!!!

Däremot är jag jävligt tung och nedslagen just nu, som jag fått nackskott ungefär. Förmodligen är det avslaget från Sandvikens kommun som är orsaken. Nekad färdtjänst! Grubblar mest på hur jag ska kunna överklaga. Jag behöver hjälp och ska ta tag i det på måndag när medborgarservice har öppnat. Skit är det hur som helst.

Nog om det!

Nu ska jag röja undan i köket så jag kan göra lite käk, vad jag nu ska hitta på. Göra en sallad kanske eller steka på en köttbit.


Japp, det får bli kött med gratinerade potatisrosor och smörslungade gröna ärter. Fjäska lite för mig själv så kanske jag kan bli på lite lättare humör.

Kanske en bättre känsla att hålla kvar...

Lev väl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar