Summa sidvisningar

måndag 13 maj 2019

En bra dag...

Idag har varit en rolig dag. Jag har haft finfrämmande - Jane och Olle kom på besök.


Det var meningen att vi skulle hänga lite på balkongen för Olle ville titta på stora kranen och traktorerna ute vid bygget. Vi stod ut en liten stund under filtar innan gick vi in igen. Det var alldeles för kallt. Men jag tror nog att Olle var nöjd iallafall.

Vi kalasade på mosbricka med kokt korv, dricka och munkar. Riktig bra kalas, Olle fick några småbilar och fyra böcker om Filippa och morfar.


På lördag drar jag till Helsingfors. Jag nappade på ett erbjudande med lågpriser 100 och 150 spänn. Bara Viking Mariella som var alternativ och ett fåtal dagar att välja mellan.


Uppgraderade hyttkategori, inte mycket att välja på där heller. En liten insideshytt blev det. Med bussanslutning så slutade notan på 600.

Jag ska göra det jag är allra bäst på - ingenting!

Imorgon eftermiddag är det jobbdags igen, jag har ju varit hemma drygt en vecka. Visserligen har jag jobbat hemma vid köksbordet. Fått mycket gjort, det är lätt att vara effektiv när man slipper störningsmoment.

En kopp te och ett par kex med ost innan det är dags för bingen.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar