Summa sidvisningar

torsdag 7 mars 2019

Glädje...


För en stund sen hittade jag några gamla kalendrar och anteckningsböcker. I en anteckningsbok har jag skrivit affirmationer från och till sen 2006. Det var otroligt skönt att läsa och jag känner helt plötsligt glädje ända in i hjärtat. Obeskrivlig känsla!


Jag lovar att ta mig i kragen och skriva i boken ofta. Inte varje dag kanske men åtminstone regelbundet. Det hjälper ju faktiskt.

Håll i er nu - jag ska baka en Toscakaka imorgon. På mix visserligen men ändå... Jag har köpt några nya ugnsformar och en muffinsplåt. Jag ska också testa att göra muffins på färdig smet. Jag har läst att smeten ska vara jättebra, men egentligen är det toppingen som är godast.





Vi får väl se om glädjen håller i sig efter att kakan är klar.


Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar