Summa sidvisningar

lördag 28 juli 2012

Omtumlande vecka...

Första arbetsveckan är avklarad.
Det har varit både ros och ris.


Mest ros tack och lov.
Några av mina deltagare gav mig ett riktigt hjärligt välkomnande.
Gissa om det kändes bra?

Det mest omtumlande var väl igår.
Ulla och Janne åkte hem!
Det dröjer ett par månader innan vi ses igen.
Jag får väl vänja mig vid dessa farväl...

Jag har haft en riktigt rolig date idag!
En sittning på Napoleon med Lena.
Lena är en väninna som jag träffar vart tredje år ungefär.


Det är lustigt med vår vänskap,
vi fortsätter våra samtal där vi slutade förra gången.
Man brukar säga att det är det som är verklig vänskap.
Jag är benägen att hålla med!

Resten av helgen är det halvfart som gäller.
Jag ska ta tag i lite städning som har legat i träda ett tag.
Tänkte gå till Enen, men det får vänta till imorgon.
Framförallt är det OS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar