Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Saknar...

Det har känts lite märkligt den här veckan.
Tomt efter Ulla och Janne.
Varje gång jag går ut på balkongen tittar jag mot "deras" fönster.
När jag går till busshållplatsen på morgnarna gör jag detsamma.
Jag tittar efter bilen på parkeringsplatsen.
Konstaterar att dom inte är kvar!
Fan vad jag saknar dom!!!

Det var jättetrevligt att träffa Lena i lördags,
och i måndags hade jag en date med Mimmi.
Känns faktiskt bra att jag har goda vänner omkring mig.
Annars hade det blivit jättetungt.


OS pågått i snart en vecka.
Det mest intressanta hittills har varit simning.

På fredag börjar det på riktigt!
Då börjar friidrotten.
Det ska bli jättekul att följa.
Speciellt den här mannen!

Det går sin gilla gång på jobbet.
Från måndag och två veckor framåt är jag ensam.
Calle-mannen går på sin semester.
Då blir det trööökiga frukostmöten.
Med bara jag...




1 kommentar:

  1. kram, vi kommer snart och hälsar på igen vet du, så hörs vi ju på skypen....

    SvaraRadera