Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Här för mig själv...


Semester - Ledighet - Avkoppling





Min semester har varit helt sagolik hittills.
Har inte gjort ett jota.
Bara varit på en jättekul kryssning.
Gjorde inte speciellt mycket då heller.
Åt och drack som vanligt.


Spelade kort och skrattade!
Det var det hela.
Helt underbart i goda vänners sällskap,
Ulla, Janne, Åsa, Ryda, Nettan och Micke!
Och så jag förstås...

En del av tiden har bara varit sånt som fallit mig in.
Varit ut och ätit några gånger.
Med Ulla och Janne, med Gerd, Monika och Dick och med Jane.
Varit tillsammans med Ulla och Janne, antingen hos dom eller hos mig.
Vad vi gjort?

Ätit och druckit såklart!

Men för det mesta har jag hållit mig för mig själv.
På balkongen med en bok och nåt att äta.
Oavsett väder.

Veckorna som är kvar?
Semester - Ledighet - Avkoppling
Precis så som vi vill ha det..
KattFröken och jag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar