Summa sidvisningar

tisdag 26 juni 2012

Det lättar...

Idag blev det gofrukost i soffan.
Regnet stod som spön i backen, så det var inte läge att sätta sig ute.
Det har regnat sen igår eftermiddag.

Nu ser det faktiskt ut att lätta lite.
Det är uppehåll och jag kan ana lite ljusblått!

Bilden är från förra sommaren, det regnade då också...

Det blev mycket TV igår.
Mysigt värre.
Filt, lätt käk och Svenska hjärtan.
En liten lässtund i sängen hann jag också med.


Men idag vill jag umgås lite.
Ska gå över till grannas på lite käk och kortspel senare idag.

Jag ska snart hoppa ur pyjamasen och hoppa in i duschen.


Men först ska jag äta upp jordgubbarna.
Och dricka upp skvätten bubbel som är kvar!

1 kommentar:

  1. Kortspel blev det och storstryk fick vi, syster och jag. Som vanligt...
    En stund på balkongen i solen en stund runt 7-tiden ikväll.

    SvaraRadera