Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Lätt stressad...

Lite lätt stressad så här på lördagsmorgonen.
Det hade jag inte tänkt ut på förhand.
Det är ju skidorna och skidskyttet som ställer till det.
***
Först är det veckans höjdpunkt.
Melodikrysset.
Både med Ulla och Janne via Skype,
och med MTHW-vännerna på Facebook.
***
Sen ska jag iväg och handla, både Enen och Bolaget ska besökas.
Det får ske mellan skidloppen.
Gatlopp!
***
Men först måste jag hitta nåt smaskigt att göra till middag imorgon.
Det är tur Matklubben.se finns.
Där kan jag bläddra bland mina egna recept
men även söka efter andras godbitar.
***
Imorgon är det dags för ny avskedsmiddag.
Ytterligare en Floberg-Johansson drar till Kina.
Den här gången är det världens bästa Mimma som åker.
Hon ska bara hälsa på hos mami och papi.
Men hon blir borta ett tag innan hon kommer hem till nytt jobb.
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar