Summa sidvisningar

torsdag 15 mars 2012

Fy för flytt...

Mitt uppe i flytt till Norrsätraskolan.
Blir grannar till SFI och CVL.
Perfekt!
***
Men fy för fan va med grejer.
Jag har upptäckt mina ekorregenskaper.
Stoppa fickan - braåha...
***
Kartonger med pärmar, papper, kontorsmaterial.
Kartonger med glas och porslin och andra kökmojänger.
Har staplat stolar och tagit ner gardiner.
osv osv...
***
Calle har gått loss med skruvdragaren.
Monterat isär alla bord.
Tagit ner whiteboardtavlor.
Staplat ännu flera stolar.
Och massa annat...
***
Vi är inte klara!!!
Det har varit en hel del ordinarie jobb mellan varven också.
***
I morgon kommer flyttgubbarna och kör iväg med grejerna.
Tack och lov kommer Robert och Abdi också.
The Boss och Mr Z dyker förmodligen upp för ett handtag en stund.
***
Väl på plats ska allt sättas upp monteras ihop igen...
Då först kommer vi att se vad som fattas och måste kompletteras.
***
Jane har lovat komma och hjälpa till när hon slutat skolan.
Hon får ansvara för att köksregionen blir klar.
Då blir det bra gjort!
***
På måndag ska allt se ut som vanligt.
8.30 är det föreläsning för våra 17 ungdomar.
10.00 kommer ytterligare ett gäng på 18 personer.
Då gäller det att prylarna är på plats!
***
Just nu känner jag mig så här...
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar