Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Nystart...

Så var vi flyttade då!
Det har varit jobbigt och stressigt!
Men kul med nystart.
Det dröjer nog innan vi har fått allt på plats.
Många kartonger som är ouppackade än.
Det får ge sig med tiden...
***
Återstår att se om våra deltagare hittar till nya adressen.
Det ligger ju lite avigt kan jag tycka.
Det oroar mig faktiskt.
Jag måste försöka få upp nån sorts skyltning.
Jag ska också undersöka vilken hållplats som är lämpligast.
Coop Extra eller Kenneth Larssons Bil?
***
Helgen har jag använt till att ta hand om mitt onda knä.
Inte så många knop alltså.
Soffhäng och Vinterstudion.
Kort besök av Cinen och Victor som inhandlat nödvändigt Ipren.
Det känns ganska bra i knät just nu.
Men det ska jag kanske inte säga för högt - då spricker det säkert.
***
Jag ska ta mig en promenad till Enen och göra några inköp.
Sen hem igen och se skidavslutning från Falun!
***

2 kommentarer:

  1. Usch, låter inget vidare med ditt knä:( Försök ta det lugnt och be någon handla åt dig. Önskar dig en skön söndag och håller tummarna för att knät inte ger sig till känna för dig;) Ha en bra work vecka/Pia

    SvaraRadera
  2. Tack Pia! Jag har bra hjälp av Victor! Vi tar hand om varann.

    SvaraRadera