Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

Ledig igen...

Skönt med mjukstart.
Tre och en halvdagsvecka passar bra så här efter långledigt.
Jag ska bara göra Nettansaker den här helgen.
***
Imorgon är det lite tvätt som står på programmet.
Sen ska jag ligga och läsa hela dan.
Lite TV blir det också såklart.
Men inga stora åthävor.
Handla då förstås, det måste jag faktiskt.
***
Packning inför Cinderellatrippen det tar jag på lördagmorgon.
Haha, det låter som jag ska vara borta länge.
Jag menar att packa ner ett ombyte.
Det får räcka!
***
Läsa sa jag, jag har varit på Ånyo och hittat fem Årets Ehrenmark.
Det är bland det roligaste man kan läsa, man fnittrar hela tiden åt hans underfundigheter.
Jag ska försöka hitta flera.
Ingen idé att leta på Tradera när man kan få en bok på Ånyo för en spänn!
Det finns ju många att leta efter.
För många år sedan hade jag en hel radda böcker.
Jag köpte en ny varje år med jultidningar tror jag, och fick några av morfar.
Det är speciellt en bok jag är ute efter.
Jag tror att det är "En smörgåsätares bekännelser"
som är det bok jag helst vill ha.
Men jag är inte säker, men jag vill ju ha alla, och det är många det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar