Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2012

I selen igen...

Så var då årets första arbetsdag lagd till handlingarna.
Känns bra, men jag är jättetrött nu!
Jag väntar på att köttfärssåsen ska bli färdig!
Hungrig som f-n...
***
Jag har också varit och fått ordning på barret!
Det blev lika bra som förra gången.
Tack Madde på HårHarmoni!
***
En ny almanacka är också inköpt.
Nu kan jag börja boka in besöken ordentligt, slipper skriva på Post-it.
***
På onsdag är det Canastakväll på Köpmangatan.
Cinen och Robin har säkert planerat att spöa upp Ulla och mig.
Så brukar det se ut, vi börjar alltid stort och sen blir det platt fall.
Men den här gången har dom skitit i det blå skåpet.
Pass upp snorungar - här kommer kärringarna fulladdade.
Vi som har vunnit Kärringpriset!
***
På lördag ska jag iväg på en efterlängtad Cinderella-kryssning.
Då är det äntligen dags för att äntra Östersjön igen.
***

2 kommentarer:

  1. Härligt Nettan, önskar dig en skön fortsättning med allt du har i din planering=))) Hälsa Ap Napa och Platt Putte.....suuuuuuuuuuuuuuuuuuger utan cig ska du veta:((( Men det går=))

    SvaraRadera
  2. Tilläggas kan att Ulla och jag vann Canastaomgången STORT...

    SvaraRadera