Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Kalashelg...

I fredags fyllde jag 61 år.
En aktningsvärd ålder kan tyckas.
Det låter jävligt gammalt - och ibland är jag det.
Men för det mesta så tycker jag det är häftigt!
***
Det blev en kort födelsedags-AW på Mulligans.
Ulla, Janne, Bosse och jag.
***
Jag hade faktiskt dubbel anledning att fira.
Både födelsedag och besked att jag får jobba vidare.
Bättre present på födelsedagen kan man knappast önska sig!
***
Så i helgen har det inneburit kaffekalasande.
Både lördag och söndag.
***
Vi firade Jimmie i lördags.
Han har ju fyllt hela 20 år i veckan.
Helena och Mankan stod för värdskapet.
Kaffe, goda kakor och tårta.
Astrid och Axel hade gjort världens godaste chokladbollar!
Mums
***
I söndags var det min tur att firas.
Jag bjöd på kaffe, saft, småkakor och en hemgjord cheesecake med hallon
Min lilla kaffebryggare gick för högtryck.
Fullt hus!!!
Vi var totalt 20 personer och två husdjur i min lilla etta.
Det var ståplats för en del!
Kattfröken fick konkurrens av familjens nytillskott Alfons.
Alfons ser ut som en lustig korsning mellan en gremlin och
en sån där nickande liten hund som man hade bak i
bilfönstret förr i tiden.
***

I morgon bjuder Annica på lunch.

Det ser jag fram emot!

***

3 kommentarer:

  1. Tack för fika och en trevligt pratstund i söndags! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott fina Nettan. Missade det genom att jag har Fb "vitt". Hoppas du hade en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Pia. Jag hade flera fina dagar!

    SvaraRadera