Summa sidvisningar

tisdag 26 april 2022

Kalas mm...

 


I lördags var det ett försenat 30-årskalas för Jimmie. Vi hade samlat pengar till en Ticket-check så han och Jennifer kan göra en resa tillsammans. 






Det var en jättetrevlig tillställning med många gratulanter, både unga och gamla. Det bjöds på en enorm exotisk planka med alla tillbehör, dessutom öl, rött och vitt vin och slutligen kaffe med en jättegod tårta. En bar var öppen där det gick att köpa drinkar för den som ville. Helena och Mankan hade verkligen ordnat det hela kalasbra. 

Det roligaste var att träffa släkt, vänner och gamla bekanta som jag inte sett på länge. En hel del nya bekantskaper också. 

Mina dagar i Falun var riktigt mysig. Jag gjorde som vanligt ingenting, bara läste, såg på TV och åt gott. En stunds utesittning med kaffe och bok hann jag med. Förhoppningsvis kan jag göra en ny Falutripp i höst. 





Balkongsäsongen är snart här. Det är hög tid att röja därute, tvätta kuddar och filtar. Sen ska det väl vara sitt- och liggvänligt. Längtar till första tuppluren i friska luften efter en lång inomhussäsong. 



Lev väl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar