Summa sidvisningar

söndag 30 september 2018

Rekreation...


Nyligen hemkommen från en feel good-helg First Hotel Grand i Falun.


Jag har bott där många gånger. Ett bra hotell med bra service.
Det enda som inte är så kul är frukostmatsalen. Lite skolmatsal över den.
Eftersom jag inte klarar av det här med buffé så hoppar jag över det och beställer frukost på room service.


Det är perfekt. kan äta i lugn och ro. Hur länge jag vill.

Jag har inte gjort många knop. Bara rört mig mellan hotellet och O´Learys.
Bok (urkass), TV, god mat, öl och drink.


Fantastiska baby back ribs, kryddiga och heta. Jättegod och krämig cole slaw till.

Nu sitter jag hemma i soffan och har ätit lite. Pulled pork, bacon, sallad och majonnäs på rostat bröd.
En variant på Club Sandwich kan man säga.

Sen jag kom hem har jag tittat på SvtPlay. The Split avsnitt 4 och Springfloden II avsnitt 3.
Bara vänta till nästa vecka för fortsättning.

Snart börjar Kockarnas kamp, ett bra program tycker jag.


Roligt att se duktiga kockar i arbete. Har inte fått nån favorit än, men det ett par personer som 
jag tycker är jättedryga. En av dom åkte ut förra veckan, och jag hoppas nästa person ryker ikväll.




Lev väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar