Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2018

Planering...

Jag blev uppringd för nån timme sen
och tillfrågad om jag vill jobba v.31 också. i Gävle.
Absolut sa jag, mera klirr i kassan!

Självklart är det jättekul att vara eftertraktad!
Gamla kärringen...

Det är ordnat så att jag får hämtning från 
busshållplatsen på morgonen.
Det är ju en bit att gå från bussen till arbetsplatsen.
Snacka om service!

För att hålla koll på timmar har jag
skickat efter en kalender idag. 

Jag köpte ju aldrig nån i början av året.

Nu måste jag planera på riktigt.
Göra en enkel matsedel, handla och göra matlådor.


Jag måste också köpa busskort på Folkets hus.
Har räknat lite på kostnad.
Reskassekort för 10 tor-resor (2 veckor) kostar 920 spänn.
Då är det ju lika bra att köpa ett 30-dagarskort för 936!
Vem vet, det kanske blir ytterligare jobb.
Nu ska jag beställa hem lite käk till kvällen.
Pizzaonline får leverera nåt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar