Summa sidvisningar

torsdag 14 december 2017

Sådärja...

Nu är jag äntligen långledig.

Jag ska vila rösten och ta hand om
min förkylning så jag 
mår riktigt bra när det är dags för kryssning.
Just nu pendlar min röst mellan 
målbrott och whiskybas.
Lite sensuellt så där, hahaha...

Jag tänker förflytta mig mellan sängen,
soffan och köksbänken.
Dricka kaffe och äta.
Tända ljus och glo på TV.
Skidor och skidskytte.
På spåret och en massa annat.


Till På spåret imorgon kväll
ska jag göra lite småplock och bjuda mig själv på.
Tar restaurangvagnen typ...

När det inte är nåt annat att se så finns ju alltid
CMore, Netflix och Öppet arkiv.
Apropå Netflix,
jag har hittat en serie som heter
Hinterland, från Wales.
Riktigt bra, mörk och melankolisk.
Jag rekommenderar.
Jag ska också titta färdigt på
Den fjärde mannen, med Rolf Lassgård bl a.
Den finns på SvtPlay.

Jag tror inte det ska gå nån nöd på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar