Summa sidvisningar

tisdag 19 augusti 2014

Semester-Nettan...

Ooops...
Mitt bloggande kom visst av sig.
Bäst att ta tag i det nu då!
 
Jag är mitt uppe i min semester.
Drygt två veckor är avklarade och
knappa två återstår.
 
Jag gör inte många knop.
Bara vilar och tar det lugnt.
Jag sitter i sunkfåtöljen i mitt semesterparadis.
I ur och skur.
Läser, äter, dricker och nickar till med jämna mellanrum
Helt underbart.
 
En dagskryssning till Eckerö har jag klarat av.
Jag åkte tillsammans med Ylva.
Vi tog det väldigt piano och mådde som två prinsessor.
Precis som vi förtjänar.
 
Kinafamiljen är hemma på Sverigeledighet.
Känns skönt att ha dom hemma ett tag.
Vi umgås så mycket vi kan och har det bra.
Mycket häng på Kiosken blir det förstås.
 
I fredags var ett helt gäng med trevliga människor
bjudna till Åsa, Ryda och Elvira  på altanhäng.
Jäklar va mycket gott dom hade dukat fram.
Både mat och dryck.
En jäkla massa prat och skratt.
 
Nästa vecka nångång ska vi iväg på nästa altanhäng.
Den gången till Helen och Tomas.
Men dom ska få komma hem från semester i Turkiet först.
 
Däremellan ska Semester-Nettan göra som hittills.
I princip ingenting.
Det är då som jag mår som bäst.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar