Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Trött...

Oj då, va jag känner mig trött.
Jag gäspar så det knakar i käkarna.
***
Det är kanske för att jag har för lite att göra.
När jag har fullt upp så är jag inte alls så här trött.
Jag väntar bara på att chefen ringer och säger:
NU KÖR VI!!!
***
Imorgon ska jag i alla fall göra ett pass i Hofors igen.
Jag ska träffa några ungdomar som behver yrkesvägledning.
Ett besök till inplanerat nästa vecka.
Men då ska jag prata om FIRO.
Det är alltid lika spännande, blir många diskussioner och igenkännande.
Och så är det kul att byta miljö ibland.
***
Ser också framemot en After Work med kollegorna i Gävle.
Ett besök i "källaren" på fredag.
En matbit och en bira på Harrys.
***
Kvällshungern gör sig påmind.
Det blir ägg, bacon och te till kvällsmat.
Gott!
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar