Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2011

Ont...

Kryckorna har åkt fram.
Jag har så jävla ont emellanåt så jag grinar.
Både av smärta och ilska!!!
***
Jag tänker jobba hemifrån imorgon.
Har bokat av mina två besök.
Annica tar hand om C.
***
Jag ska skriva slutdokumentationer till Arbetsförmedlingen
och ett par veckorapporter.
Det går lika bra att göra vid köksbordet.
***
Jag får skaffa skickebud till bolaget.
Behöver en kartong rött och ett par flaskor bubbelvin.
ICA-handlingen är avklarad.
Oxen ligger i frysen och väntar.
Väntar på att bli tillagad till lördagskvällen
när mina allra käraste, Tomas o Helen och Ulla o Janne,
kommer hit på middag!
***
Om jag får ta det lugnt och får fatt i en förpackning Voltaren
ska jag nog vara fit for fight på måndag.
Då är det ju läge för en tur med Cinderella igen.
***
Det som grämer mig är köandet av och på fartyget.
Men det ska väl gå an...
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar