Summa sidvisningar

måndag 26 september 2011

Känns som dagen efter...

Så här har jag det för tillfället.
Bara nyser och snörvlar.
Är tung i huvudet och varm, men inte febervarm tror jag...
Elisa-cocktail håller mig uppe.
***
I lördags var det Halv åtta hos mig.
Tyvärr utan Helge.
3-rätters middag med UllaCarin o Janne.
***
Mousserande vin till förrätt och dessert.
Rött vin till varmrätten.
Det var smaskigt värre.Desserten var en chokladkräm med hallon, pistaschnötter och grädde.
Serverade i små söta skålar från Önska-butiken.
Tack för tipset Helen!!!
***
Så här roligt hade vi.
Bilden är visserligen från sommarens Helsingforskryssning.
Men så här har vi det för det mesta.
Mys...
***
Och dom gav 10 poäng var för menyn.
Plus ett halvt poäng var för Kattfröken.
Eller Kattungen som UllaCarin kallar henne.
***
Nu är det snart dags för bingen.
Ska ta mig en dusch och en cocktail först...
Sen må det vara natta!
***

1 kommentar: