Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

Trolskt...

Soppkväll hos Nettan igår.

Gulaschsoppa, oststänger, aioli, vin och öl.

Huset fullt av stora bullriga familjen.

Tomas, Helén, Fredrik, Ulla, Janne, Mims, Lois.

Och så hjärtat mitt förstås, Jane!

Jimmie var med en stund, men hade annat mys på G.

Trångt men härligt.

Resten av familjen kommer väl med nästa gång.

Jag är så tacksam för att jag har dom.

***

Idag står det MYS på agendan.

Det kommer inte att bli många knop alls.

Bara det mest nödvändiga - mat och kaffe!

***

Utanför fönstret hänger regnet i luften.Lite trolsk stämning...

***

1 kommentar:

  1. Låter som en kanon lördag Nettan;) Alltid härligt att omge sig av dom som står en nära. Det gjorde jag i fredags och jag har fortfarande ett leende på mina läppar. Man inser hur mycket man betyder för varandra och det är en härlig känsla.
    Hoppas du får en riktigt härlig mys pys söndag(och fortsätt ha dörren låst) hi hi.... Tycker alltid det är skoj att läsa din blogg ska du veta.
    Många kramar från Pia i Storvreta

    SvaraRadera