Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Tomma väggar...

Nu börjar saker och ting falla på plats.
Jag har bott in mig - tror jag!
Det är dags att få upp tavlor och hyllor på väggarna.
***
Jag behöver tyvärr hjälp för det.
Det är det som är det svåraste - att be om hjälp!!
Det bär att emot fråga ifall ingen har tid.
***
Ska höra med Tomas om han har
möjlighet att hjälpa mig innan
golfandet är i full gång.
Sen ser man inte röken av honom på hela säsongen!
***
Nu ska jag börja med att plocka av och ur byrån som
står i rummet.Lägg till bild
Den ska ställas in i badrummet!

Det blev väl bra?

***
Nu blir det fritt fram att sätta upp hyllan.

Den ska sitta ovanför den lilla blå!

***

Då är det bara att kolla med Tomas nu då!!!

***

1 kommentar:

  1. skaffa borrmaskin och skruvdragare (flickans bästa vän) så går allt som en dans:)

    SvaraRadera