Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Inställt igen...

Fan va jag hatar att vara beroende av andra.
***
Skulle åka till Jysk idag, men det blev inställt.
Fan...
***
Jag haltade iaf iväg till Enen och fick handla lite grann.
Nån veckohandling blev det ju såklart inte tal om.
Hade fullt upp att kånka hem ändå.
Tänkte gå hem först och hämta dra-maten,
med det hade blivit omväg.
***
Pust stånk och stön.
***
Häl-jäveln gör skitont!
***
Jag måste skaffa mig en liten bil.
En "verkmoppe" typ...
***
Jag hatar att behöva fråga om skjuts.
Att tigga och be!
Det är alltid fel tidpunkt.
Aldrig när jag har tänkt.
***
Fan fan fan
***
Jag tröstar mig med lite god mat.
Har gjort mig en variant på min Ernst-sallad.
Ska bli jäkligt gott.
Å jag tänker faktiskt ta mig ett glas vin till.
Så det så!!!
Eller två...
***
PS
Grattis Janne Käppkines!
Kram på dig.
***

1 kommentar:

  1. Ahh Nettan, vet hur det är be om hjälp;((( men du gör rätt i som gör en go "Ernst sallad" och vinet jag det känns väl inte fel en helt vanlig tisdag;)) Det gäller att ta vara på dom små guld kornen vi har eller hur? Kramen till dig Nettan, Keep going pretty women...från mig i vreten

    SvaraRadera