Summa sidvisningar

lördag 13 februari 2010

Ledsen idag...

Ingen bra dag idag. Känns lite ovant.
Jag brukar ju vara den som kan vända allt till nåt positivt.
Men idag går det inte.
Jag är ledsen, men vet inte varför.
Jag har ju jävligt ont i knät förstås.
Kan det vara en orsak att känna så här? Ja, jo, kanske...
---
Det knäppte till i knät imorse när jag hade tvättat klart och skull upp för trappan men allt som jag släpade på, för att slippa gå två gånger.
Det är ingen höjdare att gå uppför eller nerför trappor.
---
Jag har använt Voltaren gel redan ett par gånger idag.
Dessutom fick jag 4 värktabletter av en god vän.
Tog en i morse och en på eftermiddan och slocknade ordentligt.
Skönt att sova en stund, men har inte mindre ont.
---
Jag ska ju gå hem till syster och kolla Festivalen ikväll,
men det känns så avlägset.
Velar och velar fram och tillbaka hur jag ska göra.
---
Det känns som om jag bara vill vara ensam och verkligen känna mig ledsen.
Jag ska ju inte trycka undan känslorna,, det har jag ju fått lära mig.
Men jag är ju världsmästare på det!
---
Näe, jag bestämmer mig nu!
Jag ringer syster och talar om att jag inte kommer.
Jag ska inte ha dåligt samvete för det!!!
---
JAG HAR HUVUDROLLEN I MITT LIV
vare sig jag mår bra eller är ledsen.
Just nu är jag ledsen!
---

1 kommentar: