Summa sidvisningar

måndag 28 september 2009

Denna dagen ett liv...

Lägger ytterligare en dag till handlingarna! En ganska bra dag på jobbet, har flutit på bra och jag har fått en hel del uträttat. Andrea har beställt tågbiljetter till konferensresan åt mig och jag har hämtat ut dom. Så skönt att det är ur världen. Det enda jag har att göra är att packa om resväskan och dra iväg. Nåja, såklart lite planering innan jag åker iväg... Jag tog en extra promenad i kväll efter att jag ätit och gjort matlådor. Det känns som att jag lever upp lite extra när det börjar "höstas" lite. Jag tycker att det är skönt när det är lite blåsväder och det börjar bli lite skumt ute. Nu ska jag äta lite god chokladglass, sen börjar det bli läge för sängläge... God Natt och tack för en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar