Summa sidvisningar

tisdag 14 mars 2023

Kanske dags för utflykt...

Nu har det varit tråkigt och instängt länge. Förutom lördagar med god mat hos Ulla så är det jävligt torftigt. Allt går i varann och jag har ingen koll på veckodagarna alls. Det är tur jag medicindosetten så jag vet vilken dag det är.

Men nu vill jag iväg på en utflykt. Det är en dryg månad innan jag ska åka till Falun, känns som en evighet. 

Det blir påsk också, men nån påskmat blir det nog inte tal om. Som ett vanligt veckoslut antagligen. Ett besök hos syster iaf. Jag ska köpa hem nåt gott från systemet så det kan bli nån god drink, ev Kaffe Karlsson och nåt annat gott.

För att bryta tristessen ska jag försöka övertala syster att följa med mig till Forsbacka Wärdshus på morsdagsmiddag. Jag vet att Morsdag är i maj, men om två morsor käkar så blir det morsdagsmiddag. Kanske nu på söndag - vem vet...?



Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar