Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2023

Mitt i januari...


Jag har varit på Kanalkiosken för första gången sen september -21. Otroligt länge sen, jag som bodde där flera gånger i veckan tidigare. Pandemi och life on hold... 

Förra lördagen var det faktiskt dags för ett besök tillsammans med Ulla och Martin. Vi kalasade på  plockbricka och öl. Riktigt trevlig. Det får inte dröja så länge till nästa besök. Ser fram emot att få smaka på deras torskrygg med sandfjordsås. 

Igår kväll gjorde vi egen plockbricka, med ostar, marmelader, salami, prosciutto, korvchips, oliver och en massa annat. Bubbel så klart. 


Det var ju handboll, Sverige - Island, och ljudnivån var hög, för att inte säga öronbedövande emellanåt. Till slut vann Sverige. Många matchhjältar. Efter matchen kollade vi På spåret. Gick jättebra. 

Nästa fredag är det dags igen, Då ska vi äta en smörgåsstubbe från Radiatorfabriken. Ingen handboll men På spåret iaf. 


Det allra bästa som hänt är att lille Max har kommit till världen. Olle har fått sin lillebror och Jane och Boris är stolta föräldrar. Och jag blev gammelfarmor igen, dan före min födelsedag!!!

 


Handikappet sitter i, allt jag företar mig tar en jäääkla tid. Jag borde vara van vid det här laget men icke sa nicke. Tröttsamt är det iaf. 

Lev väl!


PS Några bilder har jag helt fräckt stulit från Jane, Kanalkiosken och Radiatorfabriken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar