Summa sidvisningar

måndag 3 januari 2022

Ur led är tiden...

 


Nu är det så där igen. Ingen ordning på tiden överhuvudtaget. Jag är uppåner och utåin helt och hållet. Nätterna är vakentid och halva dan går åt att försöka sova ikapp. Jag har försökt låta bli att sova nåt dygn för att kunna vrida tillbaka. Men i helvete heller - det funkar inte.


Inatt somnade jag tidigt, halv ett ungefär. Perfekt, nix, vaknade strax före halv fyra. Sen skulle jag hålla mig vaken till Tour de Ski skulle börja. Icke sa Nicke, jag sov till tre, då Coop knackade på dörren.

Resten av dan är som i ett töcken, försökt få lite ordning här hemma. Det går så där i vanlig ordning. Alltså ingen ordning på nånting. 

Nyårsmenyerna har förskjutits något, det blev lite hipp som happ. Men egentligen spelar det ju ingen roll, KattFröken klagar inte iaf.  

Om en stund ska jag äta Biff Rydberg som jag hade planerat till nyårsdagen. Öl och OP på kylning. 

Bättre sent än aldrig...




Lev väl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar