Summa sidvisningar

torsdag 1 februari 2018

Ändrade planer...

Jag har i flera veckor sett fram emot den här helgen.
En tågresa till Sundsvall.
Hotell Knaust, Bishop Arms och Opus Pianobar.
Men det sprack som ett byxarsel.
Big time.

Snöoväder, inställda tåg- och bussturer mm.
Hittills har samtliga tåg till Sundsvall varit inställda.
Hur det blir imorgon vet man ju inte.
Det kändes inte helt hundra att chansa.
Jag bokade av hotellet och restaurangen i morse.
Tågbiljetterna kan jag tyvärr inte göra nåt åt
eftersom jag bokade "ej ombokningsbar".
En risk man får ta!

Allt det här hade jag sett fram emot:
 Tågresa

 Stort fint hotellrum

 Roomservice

 Bishop Arms

Finmiddag på Opus pianobar

Det får bli en annan gång.
Det får bli roomservice och gott käk här hemma i stället.
Och en jäkla massa bubbel...

Kanske nånting sånt här:

 Toast Skagen

 Oxfilé Provencale

 Friterad camenbert och varma hjortron


Förmodligen inte Taittinger och Moet & Chandon.
Men bubblor...
För mig och Systern!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar